Idag = Soleld igen ;)


Idag åkte vi till Kusinerna i Åminne...
Sol med lite molntussar.
Lovely :)


Hm, ljuvligare tankar nu jämnfört med i morse...
Små lätta moln ser jag på min himmel, min himmel som är blå...
Tack Pugh för dom orden.


Samla Maneter är ju också kul..


Men sen är det ju det där konstiga med ungarna i "DEN YNGRE GENERATIONEN".
Dom ska promt bada i den där fördömda poolen.
What´s up with that kids???
Vi har inte lärt upp dom lika bra som vår föräldrargeneration.


Så åkte vi upp till stugan och fikade.
Syster-Yster snodde till sig dom sista solstrålarna för dagen.
Vi är som solrosor i släkten Corleone-Larsson, vänder oss alltid med och efter solen.
Eller jag får ju vara lite mindre solros då´ra om jag inte ska se ut som Monstera.
Men i hjärtat ;)

Tänk att det blev lite sol idag och tänk vad det kan göra för humöret.
Jaha, så såg jag slutet på Extreme HomeMakeover och så blir jag "Muschi-muschi" igen.
Handikappat barn som blir glad.
Upp, ner, upp, ner.
Herregud vad jag är lättpåverkad.
Imorgon är min sista semesterdag men det känns bra.
Jag är glad att jag inte tillhör den katagorin av människor som får jobb-ångest för att semestern är slut.
Jag längtar faktiskt lite tillbaka nu.
Utvilad och nya krafter.

Tror inte min hud-doktor hade varit så glad på mig idag...
Jag har varit alldeles för mycket ute i solen med ansiktet när vi var på stranden idag.
Känner själv att jag blivit lite knottrig men med lite tur har det lagt sig till imorgon.
På tordag kommer DOMEN, då ska det snackas MEDICINER.
Jag är lite nervös, har ätit dom så länge nu.
Men jag hoppas jag får fortsätta ett tag till.
Annars blir jag INTE SNYGG...

Idag, på hemväg från Åminne stannade vi på mitt "favo-garn-ställe" Krampbrobodi.
Jag köpte garn för 800.
Hur skönt kändes det då, ta av min STORA sjal-kassa och bara kasta fram 800?
Svar: Hur skönt som helst!
Sticka lugnt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0