Kaffekalas!



Igår hade jag ett litet kaffekalas med anledning av min härliga nya ålder ;)
Den här otroligt fina och tjusiga Prinsesskronan fick jag av en söt liten Prins.
Den ska jag vårda ömt och plocka fram vid speciella tillfällen när jag känner att jag vill vara lite speciellt tjusig!



Jag hade varit så himla duktig att jag fixat iordning allt på söndagskvällen så att jag skulle slippa göra så mycket som möjligt på "festdagen".
Jag körde järnet när jag kom hem från jobbet, fixade bord, dukade, tog fram byttor och fat, allt.
På måndagen behövde jag bara baka en björnbärspaj och en äppelpaj, allt annat låg klart i frysen.
Nice...
Fixade det sista typ 2 timmar innan folk kom och sen hade vi det bara trevigt och fikade och åt!
Och åt, och åt...
Smulor kvar typ, jättebra ;)
Banta kunde alla göra from idag!

Tack ni som kom och TACK för alla fina presenter !!!!!!!!

Idag har varit en himla bra dag på jobbet för jag/vi var ute mycket i det fina vädret.
Fram till det blev molnigt vid 14 var vi ute prakiskt taget hela tiden.
Jag har till och med lite soleld i ansiktet, nu när solen inte är så stark är det helt OK att vara ute i solen.
Jag hoppas på toppen väder i helgen! ( Som vanligt ;)



När jag kom hem från jobbet hade min stora älskling varit och hämtat present som kommit idag!
Min fotoprinter...
Gud så kul..
Nu har vi pysslat, printat ut, fixat och trixat.
Den funkar och jag är så himla glad.
Nu behöver jag inte gå till fotoshopen och fixa ut kort.
Nu ska det göras Sjalalbum å det snaraste.
Dags för tv, jag ska se Malou möter.
Sticka lugnt :)




Kommentarer
Postat av: Liza

Tack själv för en supertrevlig kväll med så MYCKET gott!!

Du är verkligen söt i den där prinsesskronan ;)

Kram!!

2008-08-26 @ 20:17:41
Postat av: Bloggaren Herself

Tack!

Jag känner mig verkligen FIN :)

Som jag skrev i förra inläggssvaret:

Tack för present, för att ni kom !!!!

Hoppas Prisen kom isäng och inte hade det så jobbigt när han skulle upp i morse.

BamseKram!

2008-08-26 @ 20:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0