Ny sjal men inte nöjd :(

Blev klar med en ny Solfjäderssjal igårkvälls.
Men, jag är inte nöjd...
GARNET gjorde mig HIMLA besviken och det var inte så fint som jag förväntat mig.
Detta var ju en färg som jag var MER än HELTÄND på, och så var det inte så fint som jag trodde.
Den färgen kommer jag inte göra fler sjalar i om jag inte får en beställning.

Vi börjar med en bild på mig, som vanligt är suddig för jag glömmer ALLTID ställa om kameran till NÄRBILD när jag tar närbilder ;)

Det jag vill visa med bilden är att den kommer iallafall passa en person med mina färger.
Den gick verkligen " Ton-i-ton "...




Blev lite för KRISPIGT ljus i denna och nästa bild.




I dessa två sista bilder ser man den RIKTIGA färgnyansen.
Färgen passar bra till lila, mossgrön, olivgrön, skogsgrön och brunt.
Lite murriga färger...



Ja. ni ser själva...
Den är nog finast när man har den runt halsen.
Jag vet inte ,men dom har blandat varmt guld med kallt guld i färgen och det blev inte bra.
Hade det varit den varma nyansen över hela sjalen hade det varit mycket vackrare
.
Ja, ja, jag får väl se om nå´n köper den.
Sticka lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0