Syns det att jag rensat...




Trillijarders kläder.


Bilderna ovan ÄR en rensad garderob.


Galgar som är över.

Jag har rensat ur min garderob...
JAG VET...
Det syns inte...
Men det har jag.
Det blev två papperskassar med kläder och en del sticketröjor, och två par skor.
Det blev en hel del som ska gå till second hand-affär.
Jag kommer i nästa liv önska mig en WALKING CLOSET...
Jag skulle vilja ha ett RUM som garderob.
Som DROTTNING SILVIA säkert har.
Jag gör nog om sonens rum, så får han bo i TVÄTTSTUGAN ;)

För övrigt frågade jag sonen om hans hår igår.
Det har blivit så där " Bobby Ewing-varning " igen.

Ska du inte gå och klippa dig snart älskling?
" Nej, det ska jag inte!!! "
Nähä, och hur har du tänkt dig med håret då, ska det bli långt igen eller vad ?
" Jag ska låta det växa tills jag får Björn Gustavsson-frisyr... "
Jaha, ok, tycker du det är snyggt då ?
" Jepp, han är snygg & hans hår med ".

Jag fick genast en bild av Peter Magnusson i " Fredag Hela Veckan " när han spelar Björn Gustavsson.
När han har på sig den där TÖNT-PERUKEN...
Jag vet inte varför.
Men detta innebär att sonen snart kommer se ut som Martin Rollinski i BWO.
I like :)
Jag som alltid tyckt att dom är SÅ lika.
Lite Dandy-stuk på frisyren.
Hurra :()
Snyggt sörru.
Sticka lugnt.



d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0