Äntligen SEMESTER!!!!



Jaha, så det äntligen SEMESTER!!
Jag sitter här med kaffe och lite yogurt, HÄRLIGT!
Återkommer senare idag.
Sticka lugnt :)

Tillbaka....

Här är jag färdig duschad och finklädd för att gå på kalas.

Men innan jag kom iväg tog jag in posten OCH:

Mitt "Annanas-mönster" har kommit!!!! Hurra! Jag ska SNART göra en test-sjal. Yeaij!!!!


Så bar det iväg på 30-årskalas.
Smörgåstårta och bål, till efterrätt rabarberpaj och kaffe! Ur-smarrigt...
Luz&Lisa bjöd sen på lite underhållning, dom hade övat in en TANGO! Hur bra som helst :)


Sen blev det Lambada-dans, alla var uppe och stuffade.
Nu blir det lite vila sen ska jag ut på nya SEMESTER ÄVENTYR...
Sticka lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0