Bh eller sportbh, det är frågan...

Ja, då återkommer jag lite i ämnet kläder, underkläder i det här fallet...
Modemedveten/missnöjd son är inblandad och Pinsam mamma.
Jag hade en liten diskussion med sonen förra sommaren en dag när vi skulle ut på stranden. Han var minst sagt förbaskad på mig när jag kommer ut till bilen i en solklänning och så har jag ingen bh på mig!!!! Han beordrade mig att gå in och sätta på mig en så att man inte såg mina KNAPPAR....
Så till nutid.

Jag skulle ut och springa för några dagar sen, jag drar på mig min "sportbh" alltså samma modell som jag använder jämt. Fast jag har tagit gamla och ofräscha till sportandet. Drog på mig en tajt tröja.

Då säger Missnöjd son: Varför har du aldrig BH på dig?
Pinsam mamma : Därför att jag inte behöver det.
M.S: Jo, det gör du visst, man ser ju dina..... Bröst..... Jämt......
P.M: Jaså, jamen det är ingen ide´att jag har bh förstår du, för det finns ändå inga som passar.
M.S: Jamen du kan väl ha något så man inte ser dina..... Knappar....
P.M: Nja, men det finns inte så mycket att välja på förstår du, det är jättesvårt att hitta och så trivs jag i den här modellen.
M.S: Jamen om du nu har så små.. Hrmph ( typ harkling ) bröst, så kan du väl titta på barnavdelningen efter barn-bh:ar?
P.M: Det finns inga barn-bh:ar, det är typ sådana toppar till barn som jag har på mig nu.
M.S: Måste du ha så tajta tröjor då´ra?
P.M: Lägg av nu, så farligt är det väl ändå inte? Jag går väl oftast i luftiga tunikor och sticketröjor och då syns inga tuttar alls..
Missnöjd son: Nä, du får sluta med tajta kläder det är så pinsamt. Jag vill ha en "vanlig" mamma som har BH och inte visar brösten jämt...

Suck, man skulle kunna tro att jag jobbar som strippa....

Det är bara att haja läget, man är inte kul längre, bara pinsam ;)
Det är väl det här som är förstadiet till frigörelse antar jag....

Ikväll kollar jag på Outsiders som handlar om "Samlare" ( Kanske nå´n som samlar på löv, ha,ha ). Efter det är det High Chaparall, Filip och Fredrik ska intervjua Mike Tyson.
Undrar om dom vågar vara lika spåniga som vanligt, undrar om han fattar deras humor, han kanske blir förbannad.. Spännande.

Tillsist, appropå förbannad..
Såg nya reklamen med Pernilla Wahlgren som gör reklam för Garnier hudkräm.
Vad i... Hon har ju lyft sig, nä fy 17 säger jag bara.....
Har tyckt att det har varit sååååå bra med henne att hon faktiskt haft rynkor och ser ut son en vanlig små-härjad småbarnsmamma, trots att hon är i Showbizniz.
Men, nu har även hon fallit för frestelsen att underkasta sig kniven.
Nä, VERKLIGEN dagens BOTTENNAPP! :(
Sticka lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Liza

HAHAHAAHAHAHAHAHA...."knappar"....gud de är bara för härliga! Min son är tvärtom....han tycker de får synas massor och skulle gärna få vara bebis igen ;)

2008-05-27 @ 19:03:00
URL: http://lizanyman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0