Mamma fick en "Ensam-chock" nu på eftermiddagen..

Nellys husse ringde nu på eftermiddagen när jag jobbade och ville komma och hämta hem henne...
Ärligt, så fick jag lite lätt panik.
Efter  1½ vecka så känns det jättekonstigt att hon ska hem till sig igen, nu har man VERKLIGEN vant sig. Jag hoppades verkligen att mamma INTE var hemma så att jag skulle hinna hem och pussa farväl innan han hämtade henne. Tyvärr (förlåt Fam. Söderholm-Härlin) så var mamma hemma och Nelly åkte hem till sitt utan puss..
Pratar med mamma 10 minuter efter att Nelly åkt hem till sig och jag blev förvånad. Mamma har verkligen pendlat mellan att vilja ha hund igen och inte. En massa prat om känslor och djur som blir sjuka, gamla och dör, om passning osv.
Så åker Nelly och mamma blir ensam och då känns det ABSOLUT inte bra... Nä, hjäp vad tomt det blir, nu har jag ingen att prata med... Ingen som sitter och vill ha macka... Ingen som kommer och buffar på en på morgonen. Det här var jag inte beredd på...
Nä, inte jag heller. Att det skulle bli tomt så fort. Vi skulle ju ut och gå nu i eftermiddag, suck. image81
Men, men ,Södervägs-Maffian hoppas att vi får gosa med vår favorit-hund-tjej SNART igen.
Puss,puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0