Klockan 02.30...

02.30.
Vid den tidpunkten vaknade jag inatt med världens MAGVÄRK...
Sprang in på toa och sen blev jag sittandes där....
LÄNGE...
Djäklar vad jag var risig i magen...
Precis vad jag behövde när jag ÄNTLIGEN kommit i säng i tid och skulle sova " En god nattssömn ".
Ja, sen kunde inte jag somna om utan låg och frös och kände hur det körde i kistan.
Jag stängde av klockan av mig själv, den behövde inte ens ringa.
Sååååååå sliten.
Men magen var värkfri och klar ;) iallafall...
Lucky me...
Bara 4 dagar till fredag :() hurra...
Nedräkning.

Annars har det väl inte hänt så himla mycket mer.
Jag har varit trött.
Jobbat.
Regnet har öst ner. ( Och gör det fortfarande )
Det är SVINKALLT.
Kommit hem.
Ätit en macka och druckit kaffe.
Noll inspiration till nå´t.
Inte ens till virkning.
Ska se på tv och sedan DÖ.
Upp imorgon och så börjar jag om från början i EKORRHJULET...
Som alla andra då.
Men jag gillar inte att vara som alla andra.
Så tråkigt det här blev då men jag har jobbat för mycket och har inga världsliga saker att dela med mig av.
Eller sarkasmer.
Jag är så tråkig när jag jobbar.
Jag är MYCKET roligare när jag är ledig.
Sticka lungt ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0