Påtänd F.d Gotlandskändis & Virkat som blev... Inte DET, det skulle bli...

Canal + fortsätter köra "Scary movies" och jag fortsätter glo.

En hel sommar med SKIT-TV och nu helt plötsligt är det filmer i Madde-Scary-Stalj.
Inte jättebra kanske, och inga man har hört talas om, men läskiga  :)
Fastän jag sitter själv, är det helt OK.

Så har en " F.d. Gotlandskändis" precis blivit gripen utanför vårat hus.

Först hade han varit inne på macken och ANTASTAT folk och personal...
Sen satt sambon i bilen och skulle iväg och jobba.
F.d Kändisen öppnade bagageluckan, såg väl inte att sambon satt där inne, och skulle slänga in...
Skräp...
Trodde sambon.
Han blev förbannad och gick ut och...
Skällde.

Fast han visste inte att det var en F.d Kändis.
Han är ju inte gotlänning som bekant ;)
Men macken hade upplyst honom om vem det var, när han kom in där...
Och han TYP...
"?????????????????
Uhu...
Jaha...
Eh...
Ok..."

Statoil hade ringt snuten.

Snuten kom och visiterade F.d Kändisen och sedan fick han åka RADIOBIL till "F.d. BLÅKULLA" gissar jag.

Jag gissar även att han var REJÄLT PÅTÄND, med tanke på vad jag såg på parkeringen.
Alltså hur han betedde sig.
Nedåttjack perhaps...
Lull och oorienterat, planlöst gående & luvjacksluvan tätt runt huvudet.
Såg ut som han pratade för sig själv också.
Hu...
Och detta var innan snuten kom.

Och dom som vill veta VEM den F.d Kändisen är, kan kontakta mig på mailen, för här skriver jag det inte.
Kan ju typ vara LITE känsligt.
Man vet aldrig vem som läser ;) har jag ju fått OTALIGA bevis på...
Stan är liten.

Så har jag ju börjat på ett nytt VIRKPROJEKT för nån vecka sedan.

Har typ gått lite sakta, för jag har liksom haft fullt upp med annat.
Umgänge och dylikt ;)
Men det närmar sig slutet...
OCH det blir inte riktigt som jag har tänkt mig.

Jag "hittar ju på mönstret själv" igen.
Och det som jag hade tänkt mig, komponerat ihop i huvudet, blir inte alls.
FAST...
Det gör inte ett smack, det blir något annat istället :)
Det blir en FUNGERANDE design, trots att det blev helt fel.
Så jag gör klart den här, och SEN...
... börjar jag om från början på det jag hade tänkt, och hoppas på att det blir rätt då istället.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0