Samtal & Babyhand :)

Det blir inga ansiktsbilder på "MITT" nya lilla hjärtegull ;)

Hennes mamma var inte riktigt mogen för det ännu...
Tur att jag tog HANDBILDER också...

Men vi börjar med den rafflande fortsättningen på krisen här i huset...

Ikväll var en av mina bästisar och hennes sambo här en sväng.
Tog lite ytterligare detaljer angående elhärdsmältan.
SAMTAL hade dom också om....
??????
Men det gick BRA!!!!!
Så skönt.
Jag höll mig här uppe, för säkerhetsskull.
Så jag inte skulle "brusa upp" igen ;)

Om nu morsan skulle ta på sig den berömda OFFERKOFTAN!
Men offerkoftan/strutsbeteendet uteblev tydligen ;)
Bra, då kanske vi kanske kan få lite ordning på det här.

Så till det BÄSTA på hela dagen!!!!

Jag har för första gången varit barnvakt till min andra bästis lilla dotter!

Jag har utnämt mig själv till "Bonus-Moster".
Lite förmätet och KAXIGT kanske.
Men DET KÄNNS som jag blivit moster faktiskt.
Och fick sedan GODKÄNT av modern att kalla mig Bonus-moster :)
Hurra!

Det gick GALANT och inte ett enda GNÄLL på hela HALVTIMMEN jag var själv med sötnosen.

Men å andra sidan var hon nymatad och så hade jag bytt BAJSBLÖJA...
Och en napp.
Så vad hade hon att klaga på liksom???
Inte ett dugg.
Vi myste i soffan och pratade lite strunt.

Så frågade jag som sagt om jag fick lägga ut en bild.
Men det var min bästis inte mogen för...
Så det får bli lite handbilder istället.









Jätten Madde och Lillepluttan ;)

Nu längtar jag redan till nästa gång jag skall vara barnvakt.
Jag hoppas det blir snart.
Eller så åker jag ut och våldgästar min vän.
SNARAST!

Jag fick verkligen MERSMAK :)

Nu hoppas jag att vi går över och hyr en film eller nå´t...
För det är ÖKEN-TV ikväll.
Sticka lugnt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0