Deppigt.

Jag har haft två bra dagar värkmässigt :)

Men jag känner mig ändå deppig, antar att det är för att jag måste köra konceptet "PORSLINSDOCKA".
Liksom inte göra något för att vara värkfri.
Men ok, jag ska inte gnälla, jag är uttråkad.

Och inget verkar hjälpa upp humöret.
Inte ens solen idag :(

Var och handlade med min kära mor idag också.
Och det är en prövning varendaste gång.
Speciellt eftersom morsan gör så "BIG DEAL" av det.

Sa till en kompis idag, per telefon, att det är som att ha häst igen.

När mamma packar i mina varor i kassarna så är det såååååååååååååå jobbigt för henne.

Hon stönar och FRUSTAR som värsta PÅLLAHÄSTEN.
Man skulle kunna tro att jag handlar TUNGA HÖBALAR och inte lite mat liksom.
Så jag sa till min kompis idag:
Det är PRECIS som att höra Mozart.
Frust, fnys, frust, fnys från boxen ;)

Hem och så lastade vi ur maten och vidare till Korpen.

Kopierade papper till "Afa-försäkring" tror jag att det hette.
Försäkringspengar att vänta förhoppningsvis :)
Då kan jag lägga det på min akupunktör kanske :)
Om jag nu får några.
Men eftersom jag inte får något från Folksam förrens EFTER jag är friskskriven, så är detta att hoppas på.
(förutom dom där 1000 kr för rehabeliteringen då, dom får jag förhoppningsvis så snart som möjligt.)
Håll tummarna.

Så blev det promenad hem i halvsol-regn.
Hade fått mönstret jag vann på Tradera för 1 kr, en babykofta som jag vill göra till min kompis dotter såsmåningom...



Hur söt är inte den????
Ja, kanske jag kan göra till sommaren OM JAG HAR TUR.

Så till igår...
Sambon fick ihop vårat nya badrumsskåp från Ikea :)
Vi blev väldigt nöjda med MITT VAL ;)
Badrummet som är pyttelitet, känns som en balsal med mindre skåp för förvaring nu efter renoveringen.



Gulligt, litet men tillräckligt och smidigt :)
Nu ska jag ta lite eftermiddagskaffe och försöka HÖJA mitt humör.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0