Uppe med tuppen!

Idag var jag uppe med tuppen...

Ringde för att boka tid hos läkaren.
Och jag fattar inte vad som händer när jag ska snacka med min läkare...
För jag SVAMLAR!!!!!
Varenda djävla gång jag ska berätta om hur "livet ser ut" med min "Kompis whiplash" så känns det SVAMLIGT!

Och han är stressad.
Och då blir jag ännu mer stressad, OCH SVAMLAR.
Jag tycker INTE jag får fram hur "DET ÄR".
Jag fattar inte vad som händer.

När jag går dit nu i veckan så ska jag skriva ner dom senaste fyra veckorna, från bloggen, så har jag svart på vitt när jag kommer dit.
TUR att jag bloggar, för då kommer jag ihåg iallafall ;) 

Annars vaknade jag med mittemellanvärk idag.
Fixade vad jag skulle och la mig sedan på min spikmatta.
Känns RÄTT bra nu faktiskt.
Det har pendlat VÄLDIGT i nacken idag.
Från mittemellanvärk, låg värk, ingen värk, mittemellanvärk, lågvärk...
På bara förmiddagen.
Hm.
TROR det är BRA :)

Snart ska jag hämta sonen.
Solen skiner och det är ISKALLT UTE.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0