Världskrig.

Jag har haft en bra dag IGEN!!!!!!!!!!!

Jag blir SÅ förvånad.
Jag har visserligen värk i nacken nu, men jag har RÖJT med min kära sambo och BÖJT och fixat när han håller på med VÅR städning.

Så blir jag ARG när jag liksom märker att han...
När han "Åsa-Nisse" städar ;)
Vi har VERKLIGEN INTE samma uppfattning vad gäller städning, DEN saken är SOLKLAR.
Men jag försöker bita ihop LITE, och inte starta VÄRLDSKRIG.

Men LITE TJAFS blev det idag.

Jag får ringa och städ-psykologsnacka med min bästis sen, och PRATA av mig om sambons städning ;)
Brukar lugna mina NERVER till nästa städ.
Då är det något annat jag FÖRMODLIGEN inte är nöjd med ;)

Men åter till min nackvärk.
DET ÄR något annorlunda i nacken!
Jag vågar knappt skriva eller säga det, för jag får för mig att det är "dåligt karma" då.
Men det KÄNNS FAN-I-MIG bättre.
TROTS VÄRKEN så känns det som en BÄTTRE värk.

Idag var jag ute och gick en promenad...
I blötsnön.
Kom hem och SÅG FAKTISKT UT som ett TrädgårdsTroll ;)



Fy fasen vad snygg man är!!!!
Det är ju NÄSTAN "Top Medelålders Model " nästa ;)

Nu ska jag snart till min privata akupunktör och laserman.
Det som är positivt idag är att jag fått pengar från Folksam, TUSEN kronor, och det räcker till två behandlingar hos honom.
Jag känner mig faktiskt väldigt tacksam.

Och när jag går hem därifrån ska jag kvista in på banken och kolla hur det står till med den där "reducerade lönen" som min arbetsgivare påstod satts in. 
Jag återkommer.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0