Flummig...

Ja, idag har jag varit full i fniss hela eftermiddagen...
Chifen...
Så rolig analys av mig idag...

Vi skulle gå och handla.
Chifen går och pratar om ditten och datten.
Helt plötsligt säger hon :

" Madde, du kan vara så himla sträng och bestämd ibland.
Och så är du snäll.
Och så tycker jag att du är ganska FLUMMIG... "

Que???
Jag började skratta...
FLUMMIG???
Hur menar du nu?

" Jo, men du och jag, vi liksom bara FLUMMAR runt när vi är tillsammans. "

Jag kände att min YRKESHEDER behövde återupprättas ;)

Jaha, FLUMMAR runt...
Jag tycker inte att jag är så HIMLA FLUMMIG...
Vi gör väl samma saker som du gör med dina andra tjejer?

" Jo, men du är FLUMMIGARE mer LÄTT liksom... "

Ok, ha,ha ...
Jag försökte få Chifen att utveckla min FLUMMIGHET lite mer, men det gick inte.
Det var nog första gången i mitt liv jag har fått epitetet "FLUMMIG" på mig i JOBBSAMMANHANG.
Nogrann, snabb, ordentlig, effektiv, orädd, nitisk, positiv, snäll, är några av vitsorden i min CV.
Men FLUMMIG, det har jag då ALDRIG fått.

Jag får klura vidare på om det är bra eller dåligt ;)
Det känns ju ganska OSERIÖST att vara FLUMMIG.
Madde, den Flummiga Assistenten...
Det känns som om jag bara tar dagarna som dom kommer och softar på jobbet.
Och det gör jag VERKLIGEN INTE!!!! :)

Tur att det var Chifen som tycker att jag är flummig och inte min RIKTIGA CHEF...
Hjälp...

Så läste jag Aftonbladet igår...

En liten flicka i Indien ( jag tippar 4 el 5 år av bilden ) har blivit BORTGIFT MED EN HUND!!!!

Va???
Jag läste vidare...
Flickan och hennes familj ansågs ha blivit drabbade av onda andar...
Hur ska man bli av med dom ONDA ANDARNA då?
Jo, man gifter bort den lilla tösen med EN HUND!

Mhm...
Annorlunda lösning...
Skulle dom onda andarna försvinna då alltså?

En röd färg smörjes i pannan på flickan och sen på hunden och VIPS så är dom äkta makar.
Eller äkta Hund Och Matte...

Det uppges att flickan senare i livet är fri att skilja sig från sin ÄKTA HUND...
Utan hans TILLÅTELSE...
( Sjysst )
Om hon istället vill gifta sig med en MÄNNISKA...

Den där skilsmässan...
Blir den när hon är TIO år då?
Kan dom inte bara vänta tills MAKEN är DÖD?
Han lever väl bara en sisådär 10-15 år och då kan ju hon dels få ÄRVA och sedan vara lite mer mogen att gifta sig?

Vllket PÅHITTERI, säger jag bara.
Och vad SJUKT!!!
Gifta bort ett barn med en hund.

I samma tidning kunde man också läsa om "Thomas 58" som raggade upp "Linn 13".
Och erbjöd henne 2 limpor cigg och 500 spänn för :
En avsugning!!!!

Det var bara det att "Linn 13" var Aftonbladets reporter som låtsades vara en liten tonårstjej på nätet.
Äckelgubben luras in i nätchattsfällan och kommer till träffen med "Linn 13"...
Aftonbladet konfronterar gubben och han BEDYRAR att han ALDRIG har gjort något sån´t här innan.
( Säkert )
Och han kommer aldrig göra något sådant här igen...

LJUG...

Han är skild.
Han är ÄLDRE än 58 år.
Har 2 barn, varav det ena barnet bara är något år äldre än "Linn 13 ".
Han är redan dömd en gång tidigare för : Förförelse av ungdom.
Nu är han alltså ute och raggar småtjejer på nätet igen...

KASTRERING vore bra...
Låsa in fanskapet och kasta bort nyckeln är ett annat förslag...
Nu!
Innan det händer någon annan, RIKTIG flicka, något fruktansvärt.

För övrigt önskar jag...
Att om jag någonsin får ett barn till, att det blir en kille igen.
Jag skulle inte vilja sätta ett FLICKEBARN till världen, i DENNA VÄRLD.
Vare sig det är i INDIEN eller här!
Sticka lugnt :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0