Lugn morgon.

Här har jag haft en lugn morgon.
Vaknat av mig själv och sett på Tv4 Morgon...

Hammerfall var med.
Dom är bra tycker jag, RIKTIG hårdrock, så´n hårdrock som jag gillar.
Men...
Jag vet inte riktigt varför jag fick en känsla av GUBBROCK.
Jo, jag vet, men det är så elakt att jag inte tänker skriva något om vad jag tänkte.
Jag vill inte såga dom trevliga grabbsen i Hammerfall.

Sångaren fyllde för övrigt 39 år idag.
Hm, så han är född 70.
Jag, 71.
Hm...
Jag trodde faktiskt han var äldre.
Jag tror säkert att folk tänker det samma om mig ibland.
" Va, är hon 38?
Jag trodde hon var 45... "

Jag börjar förstå det där med att man har sin faktiska ålder, men känner sig som 20...
20 med VISDOM, typ.
Forever young.
Ja...

Så drömde jag om ådror inatt.
Jag drömde att jag hade ett DELTA av utanpåliggande ådror.
Det var inte kul.
Dessutom var jag jagad av vampyrer.
Hett byte, skulle man kunna säga :(
Isch.
Obehaglig känsla när jag vaknade MEN en STOR lättnad när jag insåg att det var en dröm.

Nu ska jag jobba med det sista på den bruna sjalen.
Fransar ska rivas.
Sen ska jag på p-möte.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0