Maratondag.

Hjälp vilken dag...
Det har gått i ett...
Började dagen med att jobba.
Höll på att inte komma hem.
Fick sluta jobbet 1 timme försenad.
Hem.
Kasta i sig lite mat.
Hann duscha, så kom första MELODIFESTIVALEGÄSTEN...
Piju...
Sen var det full fart igen.
Här har det ätits, skrattats, gapats, lyssnats och DISSATS...
SKITLÅTAR...

Men den man kom ihåg var faktiskt Caroline af Ugglas "Snälla, snälla".
Sambon fick den snabbt som HATLÅT.
Vi andra skrattade så vi höll på att kissa på oss när den bara gick vidare och vidare i tävlingen.
Han blev så SUR...
Tänk att en människa som ALDRIG i sitt liv, innan han träffade mig, hade sett Melodifestivalen.
Säger han iallafall ;)
Är nu den som är MEST engagerad i familjen.
Höjer ljudet på tv´n för alla pratar, hyssjar och hotar varje år att BOJKOTTA festivalen nästa år om en DÅLIG LÅT går vidare..
Amazing ;)

Jag tyckte att Emilias låt växte med andra lyssningen.
En blandning av " Bo Kaspers Orkester " & " Supremes ".
Bara ett fel...
Det skulle varit någon med sångröst som skulle ha sjungit den, inte PIP-Emilia.

Jag ÄLSKAR att det är MELODIFESTIVALETIDER igen!!!!
Det förgyller hela ens helg ;)



Så är jag klar med sonens SKIBUM-MYSSE...
Han ville inte ha någon mysse sa han när han såg mitt första verk..
Men ändå har han haft på sig DEN MISSLYCKADE mössan hela förra veckan, hemma...
????
Jag tror han gillar stuket på dom ändå.
Nu har jag gjort en i hans FAVORITFÄRG, rosa...
Med lite manligt svart i...

Sen har jag INVESTERAT idag...



Jag har köpt mig ett par GÅNGSTAVAR på Ica Maxi!

Jag läste i tidningen " Må Bra " på jobbet att en läsare skrivit in och tackat för tipset att börja gå med stavar.
Hon hade blivit av med GÄDDHÄNGET på armarna...
Ahaaa, tänkte jag...
Jag som inte går på gym längre behöver jobba lite med mitt GÄDDHÄNG på armarna.
Dom muskler jag hade på armar och rygg för några år sedan är sedan länge ett minne blott.
Här är det bara SPAGETTI-ARMAR som gäller.
Skall kolla på nätet för lite instruktioner vad gäller gångstavar, jag har inte ens aning hur man GÅR RÄTT med dom.
Så GÄDDHÄNG, nu ska ni väck ;)

Dags att sova.
Jag är totalt FINITO.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0