Trapp-projekt färdigt...

Ja, då var mitt lilla TRAPP-PROJEKT klart.
Sonen blev chockad.
"Amen, mamma, det där kan du väl inte HÄNGA UPP???"
Sprang direkt in till morsan och skvallrade ;)

" MORMOR, mamma har hängt upp ett SVÄRORD i trappen... "

Ja, inspirerad av boken " Korsstygn på nytt sätt " så har jag gjort denna lilla skapelse.





Varför inte?
Lite wild and crazy korsstygn.
Det är ju lite JAG, liksom...
Motivet har jag satt ihop själv.

Förslag till nästa tavla :

Kram.
Stick & Brinn!
Och?
Nämenprecis...
Bitch!  ( JAG )
Fullkomligt lysande.
Skulle inte tro det...
Det finns ju fler år...
Typ...
Iallafall... ( favoritord, som ni säkert har märkt )

Ja, idéerna är många.
Kul, tycker jag iallafall :)
Men som jag skrev häromdagen, vissa i min bekantskapskrets och sambon är LITE FÖR KONSERVATIVA...

Ny variant på dom gamla broderifavoriterna som :

" Morgonstund har guld i mun... "
" Egen härd är guld värd... "
Osv...
Mer modernt korsstygn åt folket!!!!
Brodera lugnt.



Kommentarer
Postat av: Liza

HAHAHA!! Får man beställa liknande? ;)



Ses snart?



Kramar!!

2009-02-02 @ 17:41:48
Postat av: Miss X Jung

hehe, den va ju riktigt tuff ^^

2009-02-02 @ 21:54:23
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Miss X!!!! :)

2009-02-03 @ 10:07:20
Postat av: Bloggaren Herself..

Och Tack Miss Lovely :)

2009-02-03 @ 17:13:20
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0