Vad har gått fel?

Har precis sett Knutbyprogrammet...

Vad har gått fel i ens liv för att man ska bli som Helge Fossmo???
Eller Åsa Waldau...
Det måste vara något som har gått fruktansvärt snett.
Serien är inte särskilt välgjord.
Skådisarna är inte bra alls.
Men...
Att veta att dialogen är EXAKT nedskriven som det sagts av Fossmo & Co gör det så SCARY.
Att det dessutom blandas in autentiska inspelningar som skådisarna mimar till gör sen SCARY-SCARY.
Jag kommer att återkomma när jag sett sista programmet.

Jag är Tv-torsk ikväll...

Nu är det "Debatt ".
Det handlar om Försäkringskassans nya regler.
En kvinna som är i slutstadiet av sin cancer.
Försäkringskassan kräver att hon ska jobba HELTID och söka jobb.
Vem är mest SJUK???
Den cancersjuka eller Försäkringskassan/BORGARREGERINGEN???
Jag tror jag säger Försäkringskassan/ Borgarpacket...
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0