Aptitretare...

Så har TOP MODEL kört igång igen...
Ett av min ytliga favoritprogram ;)
Förra året körde Tv 3 två säsonger av TM, Tyra bara spottar ur sig nya avsnitt.
Inte mig emot.
Jag kan sitta varje kväll om det är så och se detta skojsiga,ytliga program.
I like it.
Tänk om jag hade varit så snygg i en bikini ;) som dom brudarna är.
Tyra har lärt sig förra årets MODE-ORD iallafall :
Fierce...

Infört i mode och modellvärlden av Christian, vinnare av Project Runway förra året.
Det var FIERCE hit och fierce dit.
Allt han sa och gjorde var bara FIERCE...
Nu är allt Tyra, Miss Jay och Jay gör och säger :
Fierce.
Fierce Tyra, men lite sent ;)
Tror att det är Top Model imorgon med.
Undrar om sonen vet?
Det är ju ett av hans FAVORITPROGRAM också.
Han POSERAR så bra efter att ha sett ett eller två Top Modelprogram.
( ha, ha )

Så kan ni kolla under rubriken LÄNKAR igen.
En aptitretare...
Snabbvisning av filmen Australia.
Gå och se den...
God natt och Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0