Färdig...

Så var jag då färdig med myssen.
Min FÖRSTA virkade...
Ska tilläggas.
Och inte kunde jag vänta tills imorgon med att lägga ut den.

Obs...

Gjord på restgarner.
För stor nål för garnet.
( alltså blev den lite för gles, men det vara bara för att det skulle gå fort )
För liten för mitt huvud.
( för få maskor, får öka på till nästa försök... Som jag genast börjar på såklart )
Men det blev ingen basker iallafall  ;)
Jag har lite att jobba på och UTVECKLA.









Nu är jag redo att kasta mig ut i SKIDBACKARNA i Chamonix och bli en SKIBUM...
Säga:
" Tjeeena mannen... "
" Tjeeena gussen... "
" Fett Najs... "
Och börja röka braj.
Jag tror jag virkar en i Grönt, gult och rött också...

Mmmm, det låter som en FETT NAJS plan för framtiden.
Jag som älskar snö, höjder och skidor ;)
Nu har jag fattat.
Nu börjar jag om på en ny...
Och återkommer med resultat imorgon.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0