Så FRÄCKT!!!!

Kom på att jag hade en sak till att skriva om innan jobbet.

Igår så skulle jag ta in skyltarna till min lilla butik.
Kommer ut och ser att någon KASTAT OMKULL dom.
Och riktigt SKRAPAT framsidan av den ena skylten i gruset på trottoaren.
SÅ FRÄCKT!!!!
Och så djävla onödigt förstörande.
Varför frågar jag mig bara?

Det är ju inte världens finaste skyltar men jag har dock grundmålat och målat och sen textmålat dom själv.
Allt för att spara pengar.
OCH dom har verkligen tålt väder och vind.
Den vita stora med texten SJALAR är jättebra...
Blir den skitig är det bara att torka av den så är den fin igen.
Nu måste jag slipa och fixa iordning igen, FAN!!!!

Den andra skylten som jag har som ANONNSSKYLT, var precis fixad med nya bilder och nya flyers...
Nu måste jag printa ut nytt...

Antagligen SNORUNGAR.

Sambon trodde att det kunde vara någon förbipasserande vuxen som "retat" sig på att dom står där...
Men det tror inte jag.
Dels för att dom står precis mot grinstolpen och INTE är ivägen för någon.
Sticker inte ut mer än ca 10 cm...
Knappast risk för att snubbla på dom.
Folk ser dom knappt.
Plus att jag tror att om det varit en vuxen som retat sig, hade dom förmodligen ställt eller kastat in dom på tomten.
Inte ut mot gatan.

Snorungar!!!

Himla trist tycker jag.
Och så blir man lite ledsen att någon förstör något som man fixat ihop själv och som funkar bra.
Sticka lugnt :(



Kommentarer
Postat av: Tove

Surt =( Snorungar..! Hoppas allt e bra annars! kramkram.

2009-01-19 @ 15:17:43
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself..

Ja, SURT var ordet :(

Jo, allt är bra nu när det mesta lugnat ner sig. I helgen är det första gången jag känt mig utvilad sen LÅNGT FÖRE JUL!!!!

Helt hysteriskt vilket tempo det varit.

Nu känner jag att jag orkar med igen :)

Kramis

2009-01-20 @ 13:27:51
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0