Ambivalent & Barnamördare...

Idag...

Vill jag bara vara hemma!
Antar att det inte kommer mottas positivt av sonen ;)
Men jag är faktiskt lite trött på beachen och vill vara hemma.
Göra något STADSLIGT...
Är lite sugen på bibloteket och hitta ny inspiration.
Alternativt bokhandeln.

Eller gå till Syaffären och titta på tyger, pärlor, mönster och pyssel.

Vi får se...
Har jag tur kan jag leja ut sonen till någon kompis eller mormor ;)
Ingen strand idag, hoppas jag.
Möjligtvis ett dopp i Själsö senare.

Eller så blir det stranden, så kan jag ha strandfritt nästa vecka när sonen är hos sin far.
Jag får väl se.
Ambivalent, var ordet för dagen.
Vädret är ju lite FÖR fint liksom ;)

Så läste jag Aftonbladet för igår...

I två dagar har det ju stått om den där Anders Eklund, han som mördade 10-åriga Engla.
( Döden hade för övrigt varit ett lämpligare straff än fängelse för honom )
Om det är uppblåst av tidningen eller ej låter jag vara osagt, men det står att läsa att han FÅTT / SKAFFAT sig en flickvän.
Som kontaktat honom i fängelset för att hon "tyckte så synd om honom" och att "han verkade så utsatt".
( Som man bäddar får man ligga, eller???? )

En kvinna som sägs vara sjuksköterska, 35 år och har en dotter på 11 år...

Alltså jag känner "några" sjuksköterskor...

Och INGEN av den är SÄRSKILLT PANTADE i huvudet!
Tvärtom.
Dom är SKITSMARTA!
Och det krävs ju faktiskt GANSKA stor intelligens för att bli sjuksyrra.
Det är inget man lär sig på en KAFFERAST...
Typ...

Hur kan då denna 35- åriga kvinna, sjuksköterska med ett barn på 11 år, vid sina sinnens fulla bruk bli ihop med Anders Englund???
Mördare, pedofil, nekrofil och våldtäktsman?????
Jag bara UNDRAR liksom???
Klarar man av en så pass svår utbildning som sjuksyrra måste man väl ha fler hjärnceller än...
... TVÅ ....
Eller????

Jag citerar det öppna brevet som Englas mamma skrev i tidningen :

" Du är 35 år och har en dotter på 11 år, lika gammal som Engla skulle ha varit om inte AE brutalt torterat och dödat henne och efter henns död våldtagit igen och bränt kroppen m.m "

" Jag förstår att du har någon störning som du inte kan styra över "

Instämmer helt...

" Din dotter är värd en mamma som bryr sig om henne, och har man kontakt med en av våra farligaste och grymmaste, hänsynslösaste man, som är mördare, pedofil, nekrofil, våldtäktsman, då förtjänar man inte titeln "Mamma" ....
Slut citat.

Nä, jag håller FULLSTÄNDIGT med!!!!

För FAAAN, vad tänker människan med????
Hon borde för fan låsas in hon också...
 Bara på dom grunderna att "hon tycker synd om Eklund".

Ensam mamma söker...
FARLIG, äcklig, vidrig, pedofil och våldtäktsman?
Se där Tv 3, fick ni YTTERLIGARE ett program förslag från mig!
Vassegoda.

Dessutom så har Anders Eklund och Hagamannen blivit bästisar i bunkern.
Vilket härligt kompispar!
Jag tror jag slänger i en ansökan om att "Få bli bästis" med dom där två MYSKILLARNA på DIREKTEN!!!

Så Kumlabunkern, jag HÖR SNART av mig via brev och ansöker om BÄSTIS-SKAP med Anders och Niklas.
Vi har nog en hel del intressanta saker att snacka om.
Hrmph, host, host.
Förresten...
Jag kanske inte borde nämna det, men jag tar med mig ett LIVSFARLIGT gift som jag tänkte blanda ut i deras dricka när vi har fikastunder...
Ni har väl INGEN KROPPSVISITERING av besökare, eller???
Mvh Madde...

Så till något LÄTTARE...

Jag har kommit fram till en slutsats här.
Vad gäller Leo.
Han är ju av rasen DVÄRGKANIN...
Men jag tror faktiskt att Leo är en DVÄRG-DVÄRG-KANIN!
För han växer liksom inte.
Han är fortfarande lika stor/ LITEN som när vi fick honom.
Typ modell : kaninunge.
Inte för att det gör OSS något, vi älskar honom PRECIS så liten som han är =)
Men han är verkligen PETITE.
Minikanin.

Ja, ja, liten och nätt.
Söt som ett litet GOSEDJUR som brukar vara TRÖSTPRIS på TIVOLIN ;)
Man tar en lott, VINST, och så ser man numret...
Jaha...
Priset visar sig vara en EN NYCKELRING med en GRÅ LITEN BJÖRN på.
Men man blir GLAD iallafall, för man har ju VUNNIT ett pris ändå ;)

Våran lilla NYCKELRING, TRÖSTPRIS-KANINEN Leo!
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0