I balans...

Nu känner jag mig nedvarvad och i balans...

Det tog ju typ en dag...
Jag har hållit för högt tempo den senaste tiden, bara att inse.
Imorse hade min hud exploderat i små, små utslag.
Inte bra.

Men idag har jag bara suttit och stickat, tvingat mig själv att ta det lugnt efter min shopping på förmiddagen.
NU sitter jag och ser på film med sambo och son och känner mig...
LUGN.

Så har jag RIMMAT :)
Åt Piff & Puff.
Blev riktigt BRA faktiskt ;)
En av verserna var så kul att jag skrattade högt själv.
Kanske inte SÅ bra att man skrattar åt sina egna skämt kanske...
Men jag VET FLER som kommer skratta.
He, he...

Imorgon ska sonen göra magnetröntgen på morgonen.
Sen blir det mingel och bad med släkten :)
Nu tillbaka till stickningen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0