Inte vet jag...

Jag är helt knäpp här...

Jag har drömt om min SNART-FÖDANDE vän inatt.
Det blev en tjej...
I drömmen ;)
Jag höll på och terroriserade stackarn med SMS igårkvälls och kände mig så...
Ja, jag kan inte beskriva känslan.

Idag kom jag upp här, tänkte på min dröm...
Och började GRÅTA.
???????
Ja, skrev sms igen och önskade sista "Lycka till:et" och grät lite till.
???????
Måste fått en HORMONCHOCKS-ÖVERDOS från henne igår.
Inte vet jag, men jag är SÅÅÅÅÅ spänd, glad, nervös, fasen...
Kan inte ens sätta ord på hur jag känner mig.

STORT är det iallafall att min bästis ska få sin lilla bebis!!!!!

Ja, nu är dom på BB och jag kommer ha mobilen KLISTRAD vid min sida idag.

Och så får jag gå med solbriller hela dagen idag igen.
Ögonen är lika svullna som efter HUNDFILMEN!
Stackars mig, så jobbigt JAG kan ha det då ;)
Men man ska inte gråta i min ålder har jag märkt.
Ögonen är svullna i EVIGHETER efter tårfloder.
Puffy eyes även idag alltså.
Jag överlever, jag har ju gråtit FÖR EN GOD SAK ;)

Nu är klockan 08.19.
Jag ska ut i garaget och måla lite.
Fixa dom sista hyllorna så det blir lite finare i garaget.
Det berömda ;)
Sen är det klart!

Så får jag se vad den här dagen har att ge...
Kan vara MASSOR eller ingenting.
Fast jag tvivlar på ingenting.
Det är LITE MYCKET på "G" för att det ska bli ingenting.
Iallafall I MIN LILLA VÄRLD ;)
Sticka lugnt.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi är nog likadana allihop.:) Jag kände på mig att nåt va på gång igår å ringde, å sen har jag messat lycka till både igår å idag på morgonen. Å mobilen är med. Sen berättade jag det för kollegorna för jag blev lite stirrig när messet om att de var på väg till bb kom. Ena kollegan berättade att hon fick vänta FEM dagar efter det att de satt igång henne. Inget jag berättar för barnaföderskan!



Å mobilen är i fickan.

2009-07-23 @ 12:01:16
Postat av: Bloggaren Herself

FEM DAGAR????

Fy fan, då hade jag TUR!!!

Jag blev igångsatt med Joar klockan 08.00...

Klockan 22.49 samma dag kom han ut!

Och det tyckte jag var FÖR LÄNGE.

Den var ju rena rama semestern isåfall.

Irk...

Ja, nu får vi verkligen hålla tummarna att det blir en "Madde-förlossning" för hennes skull.

Vi ses snart, KRAM

2009-07-23 @ 13:04:50
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Förlåt...

21.49 kom han ut ;)

2009-07-23 @ 13:05:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom ihåg att berätta detaljer om vikt,längd osv för oss på faslandet;)

2009-07-23 @ 18:35:14
Postat av: Bloggaren Herself

Det ska jag!!!!

Om det är ok med föderskan ;)

2009-07-23 @ 22:43:57
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0