Invalid 9-åring...

Dagen kunde ha slutat bättre här...

Jag var ute och tog en runda på Hällarna imorse medans jag pratade med en kompis på mobilen.
Kom hem, fick besök, duschade och drog till p-möte.
Cyklade förbi optikern på hemvägen och fixade brillorna som pajat.
Hemma, iväg på kalas...
Piju...

Och där sitter vi och har jättetrevligt.
Sonen hoppar studsmatta med sina kusiner och något händer i ryggen, bara av ett vanligt studs upp&ner.
Han har tydligen haft problem förut, fast hos pappa, kommer det fram.
Ok...
Inget jag visste om.
Ändå har det varit fotboll och fotbollsträningar...

Ungarna slutar hoppa.
Leker inne och helt plötsligt kommer ett av barnen ut och sonen ligger på vinden och gråter.
Jag går upp och kollar, han kan inte röra sig, så ont har han!!!!
Sambon kom upp och vi fick ner honom för egen maskin tillslut.
Vi åkte hem direkt och ringde hans far, han kom över med tigerbalsam och lite tröst.

Jaha...
Nu ligger en stackars 9-åring med en OND RYGG och kan knappt röra sig!!!!!
Beter sig som en 85-åring och är så stel så jag får ont i magen!
Hade inte känts förvånade om det hade varit jag eller sambon, men sonen...
Vi avvaktar tills imorgon så får vi se om vi måste göra något då.
Känns INTE KUL ALLS!
Jag undrar vad som har hänt veckorna innan här eftesom det blev så illa idag.
Hur ont har han haft och varför har han inte sagt något???
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0