Lejonmorsa!!!!

Jag blev så arg här idag att jag började GRINA!!!!

Ibland känns det som om en viss person tycker att man lider av MÜNCHHAUSENS SYNDROM!!!!
Iallafall inte långt ifrån :(

Sonen var hos läkaren och jag vart ganska besviken och sur när jag fick information efter läkarbesöket.
Jag ringde faktiskt upp VC och fick prata med läkaren.
Jag kände att viss information inte kommit fram.
BRA samtal.

Han trodde inte så mycket på skolios, möjligtvis diskbråck, muskelskada eller en missbildning på kotorna.
( Jaha, vad fint, missbildning på kota...
Ytterligare EN sak att lägga till på : The worst list... )

Sonen ska röntgas.
Att han inte trodde så mycket på skoliosteorin berodde på att man tydligen kollar barnen i skolan för detta.
Men det var svårt att veta säkert för sonen kunde inte böja sig så långt fram som han behövde för att man ska kunna se sådant.
Jag smattrade på som värsta kulsprutan så stackars läkaren fick knappt en syl i vädret ;)
Men jag kände mig lite lugnare efter att ha pratat med honom.

Ifrågasatte visserligen varför man inte kör MR ( magnetröntgen ) på en gång så man ser allt på studs, men LÄKARNA vill ta det den LÅNGA VÄGEN...
Vi börjar med vanlig röntgen och så får vi se.
Själv känner jag :
Vi snackar om en NIOÅRING här nu, med en rygg som ska hålla ett helt liv...
Don´t fucking mess with the Lejonmorsa, om vi säger så ;)
Jag biter skallen av dig om du inte gör som jag säger!

Remiss skickad och det kommer ta 1-2 veckor innan han ska röntgas.
Under tiden ska sonen gå på IPREN för att slippa ha ont.
Det känns ju OCKSÅ DJÄVLIGT dumt att ett barn ska gå på Ipren tills dom vet vad det är.
Ja, ja...
En bild som passar bra in i sammanhanget...



Man känner sig ju lite lätt NEGATIV om jag säger så...

Så har jag äntligen kommit igång med sjalen som ska vara klar till söndag.
Tog mig TRE försök innan det blev rätt, är ju lite DISTRAHERAD idag som ni förstår.
Jag valde att ta ett mönster som jag kan göra med slutna ögon.
Det blir nog bäst så, med tanke på att jag är så upptagen av att tänka på sonen, ryggen och kaninen.
Då har jag något att göra, något jag kan, något som går snabbt.
PERFEKT!

För övrigt så har jag fått en NY IDÉ till en annan poncho :)
Också egenkomponerad.
Det blir nästa projekt.
Sticka lugnt.

P.s Kolla in under "Länkar".
Där har jag lagt in min väns hemsida och företag "Smakresor" . D.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0