Bloggpaus :)

Jag tar en liten BLOGGPAUS...
Medans jag väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den.
Sen ska jag hämta sonen.

Och appropå sonen...
Han gjorde ett INKÖP häromdagen.
Från sina egna pengar :)

Nog för att han har blivit en liten Wallenbergare, men han bangar inte för att köpa det han VERKLIGEN vill ha i prylväg av sina egna pengar.
Vi var på El-Giganten häromdagen och han fick syn på nya Guitar Hero...
METALLICA-versionen.

"Mamma, mamma, den där BARA MÅSTE jag ha!!!!!
Snälla, snälla kan du inte köpa den?"
Han pekade då på HELA PAKETET med gitarr och spel.
Nej, 990 kr sa jag det har jag inte råd med.
"Då köper jag det SJÄLV!!!!
Kan jag LÅNA av dig till vi kommer hem?"

Ja, men ska du verkligen bränna iväg 990 kr när du redan har TVÅ gitarrer hemma?
Du behöver ju bara spelet...
Eller?
"Nej, det är en ANNAN GITARR och den är mycket bättre än dom jag har för att.... "
Och sen fattade jag inte riktigt vad DOM NYA finesserna var med den nya gitarren... ;)
Men iallafall.
Så fick jag se spelet utan gitarr och det kostade 349 kr.

Ska du inte köpa bara spelet, det kostar inte lika mycket.
JO, sonen högg till och LÅNADE PENGAR av mig tills vi kom hem.

Hur skönt som helst.
Inget tjat om något han bara MÅSTE ha.
Han köpte dt själv och var SÅÅÅ GLAD.
Nu spelas det METALLICA varje TILLÅTEN SPELTIMME.
Enter Sandman rullar om och om igen...

Jag misstänker att "The Black Album" inte kommer spelas av MIG på mycket, mycket länge...
För det känns redan UTTJATAT på bara TRE DAGAR ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0