Jag fick sova :)

Klockan 23.58 vart det tyst på KARAOKEGÄNGET!
Knäpptyst!

Inte tack vare mig dock ;)
Antingen la dom bara av av sig själva...
Men det tvivlar jag på.
Sån´t "tjohej & skoj" som det verkade vara på den festen...

Misstänker att det är någon annan granne som bott ännu närmare som ruttnade.
Det är ju rätt många gamlingar i vårat kvarter, om jag säger så.
Och så jag då, Gnällkärringen nummer ETT ;)

Nu ska jag snart till jobbet.
Verkar inte bli någe sol idag heller :(
Regnet strilar och allt är grått, grått, grått.

För övrigt så blev det ett litet "Ööööh, vad pinsamt-moment" igår när jag mötte en släkting på stan.
Och så undrar jag nu om JAG missuppfattat det här med mitt "Kanske-lilla-extra-jobb".
Hm.
Släktingens ( eller Bonus-släkting är det ) dotter hade pratat med den här personen "som hade undrat om jag ville jobba extra där"...
Och hon ( som har affären ) hade stält sig väldigt frågande till det.
Hm.
Vänta här nu...
Har jag missuppfattat henne eller har hon glömt eller skojade hon bara????

Jag kände att jag får nog gå in där på måndag och höra mig för så att det inte blir några PINSAMHETER här...
Jag vill ju inte gå och tro en massa saker här nu eller gå och säga en massa saker som hon ställer sig frågande till.
Jobb har jag ju så det räcker och blir över.
DET DÄR extrajobbet hade bara varit kul liksom.
Som sagt, bäst att kolla...
Nu ska jag jobba, på mitt vanliga jobb ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0