Myggor på snoppen!

En liten rolig historia från igår...

Jag ville ju stanna längs vägen och fota det där vallmofältet.
Sambon var kissnödig och gick i i skogen.

När jag hade fotat klart så står han med skjortan vidöppen och en våt fläck på ena sidan.

Vad har du gjort, frågade jag...
"Jag har kissat på mig, säger han... "
Ok...
Och hur lyckades du med det???
" Jag stod där och pissade och "helt plötsligt" kommer det två myggor och sätter sig på snoppen.
Jag "fick panik" och skulle slå bort dom, och råkade då kissa på mig själv"...

Ja, så kan det gå när man har EN LÅNG, LÅNG SNABEL som svänger hit & dit och skvätter kiss på skjortan när man kissar i skogen med en hoper blodtörstiga myggor efter sig ;)

Hur var nu det där gamla ordspråket...
" Hellre 1000 myggor i skogen, än TVÅ PÅ SNOPPEN "
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0