Och Leo mår bra :)

Ja, det är inte mycket annat man tänker på här förutom att komma hem och mysa med kaninen :)

Och han mår bra!
Igår var han skräcklslagen, idag kommer han fram och nosar när man sticker ner handen.
Jag har suttit och myst med honom när jag kom hem.
Sonen har legat i sängen med Leo på magen och sett film i 1½ timme.
Kaninen har bara legat och slumrat.
Helt otroligt att han är så tam redan och lugn.
Han har nog bra MYSGENER ;)

Sonen vill skicka TACKBREV ( eget initiativ :) till familjen som gav honom kaninen.
Jag ska nog "virka ihop" två små prestenter till tjejerna i familjen.

Nu ska jag duscha, vi ska ner och se midsommarfirande på Paviljongsplan.
Sen blir det grillning i trädgården.
Vi ska ha det lugnt och skönt.
Känns kanoners!
Återkommer senare.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0