Orsak till glädjen, min present...

Kära läsare...

Nu är jag så glad att jag nästan SPRICKER!
Härligt med lite omväxling va ;)
Ibland är jag ju så ARG så jag nästan spricker då också.
Men att vara glad och nästan spricka, är BÄTTRE!!!!!
Orsak till glädjen...
Min födelsedagspresent!!!!

Ok, tänker ni som känner mig...
Du fyller ju inte år förrens i augusti, har du fått en förtidig födelsedagspresent eller?
Nop...
Jag har fått / gjort en försenad födelsedagspresent!

Förra året fick jag nämligen ett presentkort till en guldsmedsbutik här i stan.
Av några vänner :)
Meningen var att jag skulle göra mig ett smycke med sonen på.
Problemet var bara att jag inte hade några bra bilder eller tillräckligt skarpa bilder på sonen så presenten har fått vänta.
När sonen var här förra veckan bad jag att få fota honom, porträttbilder.

Han hade APSELUT inte lust, men jag MUTADE honom faktiskt...

Sa att han hade FRI SPELTID på tv-spelet ända tills han skulle gå och lägga sig bara jag fick fota honom tills JAG var nöjd.
Annars är ju speltiden begränsad men ibland måste man faktiskt ta till sådana här ÅTGÄRDER för att få vad man VILL HA.
Det är tillåtet i min värld iallafall.
Min och Mugabees värld ;)
Fast jag är ju ingen massmördare förstås, men lite MUT-KORRUPT iallafall ;)
Sonen tänkte efter, och sa JA!!!!
Jippie.
Jag fotade och fick PANGBILDER :)
Så lämnade jag in och fick idag min efterlängtade present...



Titta vad FINT!!!!

Nu kan jag bära sonen med mig vart jag än går :)
Alltså jag blev så glad idag när jag hämtade ut och såg den här, så jag började grina lite!
Han i affären trodde väl inte att jag var klok...
Så tack till ER som la ihop till den här presenten.
Jag är verkligen VÄLDIGT NÖJD och glad för den!
Även om det tog MIG tid att "få till" den.
Tack , tack, tusen triljoners TACK :)

Och inte nog med det...
Idag blir jag klar med den VITA SJALEN...
En liten försmak...



Vit sjal med litet vattenfall av pärlor :)
Snart kan jag göra något nytt :)
Eller nej, jag måste sticka klart en grön likadan först, utan pärlor...
Kolla upp den nya beställningen...
Men sen...
Hoppas jag ;)
Sticka lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0