Snopp-Trauma!!!!

Sambon ville att jag skulle meddela här på bloggen att han faktiskt fick ETT MYGGBETT på SNORREN!!!!!

Herregud, stackarn, vilket TRAUMA...
Jag hoppas han återhämtar sig och att detta inte får några konsekvenser för vårat sexliv!!!!
Man vet ju aldrig...
Sterillitet, erektionproblem...

Ja, vad vet JAG vilka MEN man kan få av ett myggbett?
Kan ha varit den FARLIGA "Snopp-myggan" som gör män impotenta.
Jag har faktiskt HÖRT att det ska finnas en sådan art i Sydamerika i någon " Far-Far-away-djungel-out-there " ;)

Fortsättning följer...

Sonens pappa har gjort en kanininsats idag iallafall!!!!
Han åkte och köpte en BUR på Zoo till Leo.
Det blev den minsta buren, men ni kan ju kolla själva HUR LITEN den INTE är...



Ett AS till bur.
På Zoo hade dom tyckt att den var i minsta laget til en kanin av Leos ras, men herregud...
Man ska ju få plats med den också!!!
Vi delar på kalaset men pappa fick betala inköpet, så får han pengar av mig nästa!
Jag är helt BANKRUTT och månaden har inte ens börjat!!!!
Mycket räkningar blev det och INTE MYCKET kvar att leva på.
Suck.
Jag får suga på ramarna om jag ska överleva denna månaden :(





Så har Leo börjat med ett nytt trix!
Han hoppar upp på taket för att kolla läget UTANFÖR buren och så skuttar han ner igen.
Jag börjar misstänka att Emma hade rätt...
han vill nog ha en bur med UTSIKT ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha,ha, stackars sambon. ALLT han tar sig för hamnar för allas kännedom. Han kan dock vara väldigt glad över att just det inte förevigades med kameran och lades ut..:)Annars så har vi börjat med en ny tjänst här på VC där du kan fota dina problem och mejla in dem för bedömning.

Kramen

2009-06-30 @ 14:39:51
Postat av: Anonym

Ja, han har det inte lätt...

Men han är så van nu att han gärna vill att jag fyller i fortsättningen om jag skrivit något ;)

Jag var ju TYVÄRR i vallmofältet när myggorna anföll, annars vet man inte vad som förevigats där i skogen ;) ;)

Jag ska tipsa honom om VC-tjänsten OM det skulle bli MEN / följdsjukdomar på myggbettet...

Så härligt att höra av dig igår!!!

Ser framemot att träffas när du kommer ner!!!! Kram

2009-06-30 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0