Min son, filosofen...

När vi kom hem från eftermiddagens inhandling idag så ser sonen min nya cd-skiva som jag fått av sambon.
" Va, har du köpt den här???"
Nä, jag har fått den av Denny.
Sonen satte på cd´n och gick ner till mormor.
Lite senare kommer han upp och sätter på cd´n och sätter " Snälla, snälla, snälla" på repeat...
Sjunger med.
Säger att det är bara han och EN till klasskompis som tycker att den låten är bra i klassen.
Mhm...

Själv jag tycker att låten är så bra.
Ju mer man lyssnar detso bättre blir den.
Den växer och växer för varje lyssning.

Så säger min son, den stor-lille filosofen :

" Den här låten är som oliver.
Dom är äckliga, men man kan ändå inte sluta äta dom... "

Sicken liknelse...
Well said.
Han och Heléne Billgren ligger i topp på bra sagda saker ;)

"Dagen Heja" måste såklart bli :
Heja Joar !

Så såg vi sista " Let´s Dance ".
Ord är överflödiga.
Att inte Laila vann är SKANDAL nästintill.
Muskelberget Magnus i all ära, men han var inte i NÄRHETEN av Lailas dans.
Hon var outstanding.
Jag sa att :
Om inte Laila vinner kommer jag aldrig mer se "Let´s dance ", helt i linje med sambons melodifestival utspel.

Laila vann inte, så jag kommer inte se programmet nästa år.
Never.
Jag kan leva utan "Let´s Dance" utan problem...
Jag skulle aldrig lova något sådant när det gäller Melodifestivalen, för det ha jag sett alla år sedan jag var PYTTELITEN.
Och älskar.
Men "Let´s Dance " är ute ur mitt tv-intag for good.
Basta.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag tycker det me men vad ska du göra nästa år när vi ser let´s dance hemma vid oss då

2009-03-30 @ 18:35:18
Postat av: Anonym

Ååååååh sötis....

Ja, vad ska jag göra?????

Jag får väl sitta i köket och sticka eller något ;)

Kramis La Gudmor !

2009-03-30 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0