Monster...

I detta hus finns det MASSOR att upptäcka och blogga om...

Här har jag suttit och degat framför tv´n.
Sett Dr Phil och skådat in i min framtid.

Det handlade om MÖDRAR som har svårt att släppa taget om sina barn som flyttat hemifrån.
Som ringer sina barn flera gånger om dagen.
Som sover i sina barns säng och sörjer.
Jag såg mig själv...
Jag ser REDAN mig själv.

" Varför vill du inte vara med MIG?
Dina kompisar kan du väl leka med NÅGON ANNAN DAG??? "
Jag säger det inte, men jag tänker...
Scary.

Så skulle jag gå ner till morsan och lämna smörgåsskinka.
Sonens överblivna.
Jag brukar alltid ge morsan det som är kvar när han åkt, annars finns risken att jag FRESTAS och trycker i mig den där SALTA. underbara skinkan på någon macka.

Så kommer jag ner.
Ingen hemma.
På väg upp igen, ser jag att det ligger små teckningar i en skål...
Mhmmm...
"Nyfiken i en strut" kollar då såklart på dom små konstverken.



Aha.
Dom har gjort hemmagjorda "Yu-Gi-Oh" -kort...



Så här ser orginalen ut.
Det är någon form av spelkort och samlarkort med poäng, krafter osv...
Som ni ser HETER gubbarna sker som :
Nobelman Of Crossout.
D.D.R.

Sonen hade döpt sina ovan till :

Mörlin 9000
( inspirerad av Merlin trollkarlen möjligtvis )
Mr. Bein
( Mr. Bean perhaps )
Ritat trollstavar, köttätande växter och stjärna med eld.
Mycket Fantasyinspirerat...

Så kommer vi till MORSANS KORT...
Och kolla in namnen på dom vettja :



Men vad är det här för " FANTASYNAMN " ????
RapparKalle.
Pruttis.
????
Kaputt.

Jag började då i vanlig ordning SKRATTA högt.
Men det blev ännu roligare.
Mamma hade nämnligen ett riktigt ESS till kort.
Kolla in det här :



"MONSTER DICK !!!!!! "

Wow...
Men morsan...
Och en djävla massa poäng var det också.
Hur sjutton kom hon på DET namnet?
Monster Dick...
Och så har hon så PASSANDE ritat ett AVLÅNGT LJUS.
Eller är det något annat????
Förlåt om jag har SJUK HUMOR men...
Monster Dick...
Jag undrar VERKLIGEN om hon vet vad det där BETYDER?
Jag DÖR av skratt.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0