Röd, rödare, rödast...

Ja, det ser inte ljust ut...

Snarare mycket RÖTT.
Röd, rödare, rödast.
"MIN" tv-bild på BURKEN är TOMTELYS-RÖD.
Mina ögon svider, det blir bara värre och värre för varje dag som går.
Vi måste ha en ny tv i vardagsrummet, bara att inse.

Igår försökte jag se på tv´n i sovrummet, den nya.
Platt-tv´n.
Då började mina ögon rinna.
?????

Den tv-bilden är så dålig att den är direkt livsfarlig för ögonen.
Man får ju ÖGONSKADOR av den.
Sambon sa att bilden är perfekt, SKITBRA.
Det måste vara fel på dina glasögon.
Jag tog på mig mina extrabrillor som är minimalt använda och inga repor i.
Det blev ännu värre.
Då såg jag den TASKIGA bilden ÄNNU BÄTTRE och fick ännu känsligare ögon.

SAMBON behöver nog brillor om han inte ser platt-tv´ns GRYNINGA BILD.
Men TOMTELYS-RÖD är fan inte bättre det...

Sitter och ser Tv4 Morgon nu.
Sahara Hotnigths var precis i rutan.
Då började jag fnissa här för mig själv.

Kommer ihåg för några år sedan när vi var på konsert och såg The Ark & Sahara Hotnigths.
Tjejerna var förband till The Ark och inledde.

Sonen var med och hade aldrig SETT eller HÖRT Sahara förut.
Tjejerna kommer in på scenen i MUSKORTA KJOLAR och SKYHÖGA KLACKAR.
Sonen tappar hakan och säger :

" NU, nu blir det BRA... "

Vi dog nästan av skratt.
Undrar vad han baserade det uttalandet på?
Eftersom han ALDRIG hört bandet, gissar jag att det var deras UPPENBARELSE ;)

Idag ska vi till Djupvik och kolla in det nya hotellet och restaurangen.
Solen skiner och det är vindstilla.
Perfekt för lite "Afternoon tea" och en promenad.
Jag återkommer :)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0