Snabbproduktion...

Här går det som på löpande band...
Snabbproduktion.
Pulsvärmare till mamma klara.





Som den tävlingsmänniska jag är, så tog jag tid ;)
3 timmar och 25 minuter tog det mig att göra dom här.
Så nu vet ni det, och jag också...

Så har jag haft beslutsångest här.
Gällande sonen.
Ska han komma hit imorgon eller inte?
Ska jag BJUDA in KRÄKSJUKEVIRUSET i mitt hem, eller låta bli.
Kan jag STÅ ut med att inte träffa sonen på TRE veckor...
Svar : NEJ!
Det känns alldeles för jobbigt.

Och så får jag lite KATASTROFTANKAR vad gällande hans resa till fastlandet.

Han och papps familj ska bila till fjällen.
TÄNK om det händer något.
Då kommer jag aldrig förlåta mig själv för att jag suttit här och gnällt om ett DJÄVLA kräksjukevirus...
Med tanke på vad som hänt i våran "närhet" dom senaste dagarna är jag ÄNNU mera skrajsen att det kan hända något.
Jag vill som vanligt inte att sonen ska resa med bil, båt, flyg, flotte eller VAD SOM HELST, utan MIG MED...
Men det kan jag ju tyvärr inte bestämma alltid.
FAN.
Nä, han måste komma hit.
Kräksjukan till trots.
Annars kommer jag bli hyperstressd och nervös.
Suck.
Någon som har ett par VALIUM till KATASTROFTÄNKANDETS DROTTNING???

Nu ska jag se " Maria Larssons eviga ögonblick " av Jan Troell.
Själv.
Samboenden ser hockey.
Han vill inte se KULTURRULLAR.
Allt som inte har Steven Segal i huvudrollen går FETT BORT!
I princip ;)
Jag återkommer med recension.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0