Kvällen har avlöpt som förväntat...

Nu ska jag snart krypa till kojs.
Kvällen har avlöpt som förväntat...

Jag mår illa och jag har ont i magen.

Antagligen för att jag ätit den där stora mängden godis som jag köpte.
Jag kör samma bild igen, som en lite påminnelse ;)



Magen är som en ballong.

Jag har dock blandat upp godiset med mjölk & müsli.
Och så blev det en macka som MELLANSPEL också.
Bara för att det skulle kännas lite nyttigare ;)

I morse kom jag fram till en slutsats, vad gäller det där sabla telefonsamtalet som kom i söndags.

Jag kommer inte säga ett skit till den det berör.
Min första känsla var " det är inte mitt bord ".
Och det är det inte heller!
Fastän jag känner personen väldigt väl.
Jag håller käften.

OM den det berör vill lätta sitt hjärta så småningom kanske, så finns jag där och lyssnar.

NU är det ingenting jag kommer lägga mig i.
Eller ha några åsikter om.
Det är inte mitt liv, mina problem.
Jag DUMPAR den ryggsäcken med information NU.
Och hittar någon den och lämnar in den på HITTEGODSAVDELNINGEN, så kommer inte jag lösa ut den iallafall.
Så det så...

Och till alla er som springer med SKITSNACK och skvaller...
På stan, eller till folk ni känner " litegrann ".
Tänk efter innan!

Visst, alla skvallrar mer eller mindre.
Även jag.
Men är man sjysst så håller man sig till " sin lilla krets ".
Att springa med SKITSNACK av den digniteten jag fick höra, är AVSKYVÄRT!
Upprörande.
Och jag är forfarande förbannad på SKITSNACKAREN!

Tänk efter nästa gång är du snäll, djävligt NOGA...
Innan du dumpar ditt skitsnack i knät på andra!!!!
Som inte vill veta, om inte den som det gäller, talar om något själv!
Tack för ordet.
Nu är jag färdig med detta, och med DIG!
Ryggsäck lämnad.
NÄSTA...

P.s. Det är verkligen bra med en blogg, MORRRRRR D.s.

Sticka lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0