Löfte.

Inatt har jag drömt en kul dröm.

En dröm som gjorde att jag vaknade upp med en "feel good-feeling".
Jag har bestämt mig för att jag MÅSTE göra lite nya saker till hösten.
Jag ska ta tag i något som jag har funderat på länge.
Och som jag faktiskt gjort ETT halvhjärtat försök till, nu under våren.
Men som föll lite PLATT pga ålder...
Skulle man kunna säga...
Fast jag ska tänka om :)

Helt omöjligt kan det inte vara.
Det måste finnas LIKASINNADE out there...
Men jag tänker inte gå in på det just nu.
För...
Det kan vara lite känsligt.

Men...
Jag hade en diskussion med en vän sist vi var ute och sportade.
Och vi kände båda det där med " VUXENHET " som ett motto.

Jag vill då tillägga, att dela en PASSION till det där med VUXENHETEN!
Så vet iallafall HON vad jag menar ;)

Jag SKA ta tag i det.
Jag behöver det.
Och jag VILL det.

Så är det :)

Idag ska jag till "Bolaget ".

Dom ringde igår och hade kunder ( hurra ) som var sugna på saker som jag hade här hemma!
Jag ska sticka ;) ner och lämna en liten kasse och så får vi se...
HÅLL TUMMARNA!
" Det går bra nu, kompis det går bra nu ;) "
SKRYYYYYYYYYYYT!
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0