Pinsamt för MIG...

Folk gör bort sig.
Så även jag ibland ;)

Men idag har gjort något som är det mest PINSAMMA jag gjort på länge...

Jag har städat min garderob.
Det gör jag i och för sig ganska ofta, men idag är det GROVRENGÖRING och vädring av kläder.
Eventuellt bortplockning av kläder.

Jag satte igång och bar ut...
Och bar ut...
Och bar ut...
Och bar ut...
Och bar ut...
Och bar ut...
osv...

Hela balkongen är full av kläder.
Hela GÅRDEN är full av kläder.
Och då är det BARA min garderob.

Till detta KLÄDHAMSTRANDE kommer även TVÅ ÖVERFULLA BYRÅAR och lite vind.

Jag SKÄMS!!!!!!
Jag SKÄMS så in i bomben.
Hur är detta möjligt?

Detta är det mest pinsamma jag har gjort på länge!
Städat min garderob och grannarna plus förbipasserande GLOR SOM FAN!

Det ser ut som en KLÄDBUTIK har gått i konken och att jag ska ha en " BIG SALE " här på gården.
Bara fattas att det kommer in folk och börjar plocka åt sig av kläderna.
Fy så skämmigt.

Och det värsta av allt är, att jag SPENDERAR inte en krona över min KLÄDBUDGET som jag har att röra mig med.
Så vart kommer allt ifrån???



En hög som ska läggas till " sådant som jag inte är riktigt mogen att göra mig av med ännu... "



Här är sådant som tillhör samma kategori som ovan, som jag FORTFARANDE inte är riktigt mogen att sälja eller skänka bort...
Jag fyller väl på ;(



Sådant som ska till KUPAN.
Det blev två kassar och två par skor till slut.
Så blev det en kasse som är riktigt fina kläder som ska säljas.



Balkongen...
Sticketröjor till VANSINNE!
Men dom används iallafall flitigt ;)



Lite skor och skokartonger, men då är inte allt med.
Det ligger spritt över hela balkonggolvet.




En klädställning.
Här kan jag avslöja en sak...
Det ser inte så mycket ut.
Men det är det.
På varje galge bakom kläningarna hänger byxor.
Ca TRE PAR på varje galge.
Dra åt pipsvängen...




Så till gården, och KONKURSBUTIKEN...
Hjälp!



Kläder, NÅGON som behöver????



Och vi fortsätter...





Alltså. jag blir mållös själv ska ni veta...



Sista lilla klungan...

Ja, det var det hela...
Förutom det då som ligger i byråarna och på vinden.
Klart slut från SHOPPOHOLIC-MADDE.
Nu ska jag fortsätta.
Ses lite senare.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0