Storsäljaren :)

Sjalen fotad och klar.

Räknade efter och detta var nr. 6 i samma modell...
Som jag gjort på exakt ETT ÅR.
Alltså får man väl betrakta den som en STORSÄLJARE???
Jag har sålt FEM, så detta är alltså nr. 6 .

Någon som ska GIFTA sig, GÅ PÅ bröllop, födelsedagsfest???
Fin, handvirkad, värmade, sjal finnes ;)
Behövs faktiskt i svenska SOMMARKVÄLLAR!





Jag har SAGGAT ihop.

Jag har blivit FÖRKYLD på RIKTIGT.
Tack vare min HUDSJUKEMEDICIN så har jag inte fått en riktig förkylning eller blivit sjuk på väldigt länge.
Den är ju för lunginflammation också...
Men nu, nästan ingen medicin och jag har blivit PRAKTFÖRKYLD.
Har ont i kroppen och huvudet :(

Bra I OCH FÖR SIG...
För jag vill ju inte bli IMMUN mot min antibiotika MEN...
Jag vill inte bli sjuk eller förkyld heller.
Tetralysalen håller ju det borta.
Men inte nu.

Jag blev väckt av att min kompis ringde mig vid 07.45 och jag kände direkt att jag MÅR INTE BRA.
Täppt i näsan och ont i kroppen.
Försökte vakna och äta lite.
Tänkte att jag FÖRSÖKER att gå ut och motionera lite.
Men det gav jag upp rätt snabbt.
Vill inte göra förkylningen värre.

Igår såg jag film.
Jag är ganska KRÄSEN och har inte så mycket TÅLAMOD med att se film ofta...
Hemma alltså.
Bio går bra.
MEN...

På senare tid har jag faktiskt en MASSA BRA FILMER.
Jag tycker det varit en massa "Madde-filmer " som passerat.
Igår visade dom " Into the wild " på Canal + .
Den var riktigt bra och bygger på en sann historia.
Handlar om en kille som efter skolan säger upp sin lägenhet, ger bort alla sina pengar och vandrar iväg från familj, krav och vänner.
Han vill leva i naturen och ÖVERLEVA på ingenting.
Filmen bygger på hans dagboksanteckningar.

SE DEN, man blir fängslad och väldigt berörd.

Nu ska jag försöka sparka igång mig själv och börja min dag.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0