Jasåjahaaojdååå...

Jaha, jag överlevde den här dagen också.

Det har gått ganska bra faktiskt.
Ända fram tills klockan 15.00 då jag var på provokationsröntgen...
Men jag överlevde det också.
Fast knappt ;)

Jag fick börja med att böja huvudet framåt, så mycket jag kunde.
Det gjorde ju ont...
Minst sagt.
Sedan mellanläget, rakt fram.
Det var ok.
Sedan böja så långt bakåt jag kunde.

Jag kunde lika bra ha bett dom skjutit mig på en gång!
Fy fan.
Jag vet att jag TJATAR om hur djävla ont det gör, men det är fan inte och leka med i smärtväg...
Jag försäkrar.
Slash (/) tjatar ;)

Det var rätt roligt när jag var på röntgen.
Sköterskan, en man som var engelsman eller nå´t,  som skulle röntga mig frågade hur länge sedan det var jag var med om "min krock".
Jag sa att det blir tre veckor imorgon...
"Jaha, och du har fortfarande ont... "
Ja...
Men jag äter inte så mycket smärstillande heller förklarade jag.
"Nehäää, var det en kraftig krock", blev nästa fråga.
Jo, men det var en radiobilskrock, jag blev påkörd kraftigt några gånger av/i en radiobil.
"Jasåjahaaojdåååå...
Och du har fortfarande ont????"
Ja...
Sen var det slut på utfrågningen...

Han såg SKEPTISK ut, till att jag skulle stå där och klaga på att det gjorde ont när jag bara krockat i en radiobil...

Men jag är vid gott mod idag, trots att jag har ont just nu.

Och faktiskt mycket för att jag pratade med en arbetskompis.

Som berättade att hon krockat "en gång i tiden" och fick whiplash.
Hennes bil blev skrot, hon känner av sin nacke ibland, hon är i stort sett ok idag...
Då borde ju min RADIOBILSKROCK vara småpotatis i jämnförelse med det!
Jag hoppas iallafall...
Fixar hon en riktig krock, så gör jag det också.
Jag kan ta det lugnt ett tag till för att läka ihop.

Ja, så det gav mig lite HOPP trots allt.

Imorgon ska jag....
Bara ta det lugnt, suprise.
Åka och handla med hjälp av morsan.
KUL!!!!!!!!!!!
Det är jag som är pensionären och hon som är hemtjänsten ;)
Jag får verkligen en försmak på hur det kommer bli när jag blir 80 och HAR hemtjänst!

Här är det VERKLIGEN DRAG under GALOSCHERNA!!!!!!
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0