CYKLAT!!!!!

Idag har det varit en dag på stan...

Jag och sonen drog iväg vid 12.15 och kom hem 18.00.
Vi har hunnit med en hel del affärer, och en fika på Ringduvan.

Vi började med att promenera till Öster.
Lämnade in mediciner på apoteket som jag inte tar eller vill ha hemma ens.
Så skickade vi paket till sonens A-kusiner på fastlandet, ett paket som legat sen INNAN påsk som bara inte kommit iväg.
Det blev en sväng i sportaffären där sonen hade ärende.
Och sen EXPERT...

Jag har nämligen bestämt mig för en ny kamera.
Jag blev SÅ sugen på en som jag såg för ca 1 månad sedan.
Gick hem till sambon och berättade, den kostade 3000 kr.
Sambon tyckte ABSOLUT att jag skulle unna mig en ny kamera.
Jag tänkte nämligen använda en liten del av mina försäkringspengar.

Men jag tvekade, jag kanske blir jättedålig igen och då behöver jag kanske pengarna...

Men så idag, vi gick in och jag kollade på kameran.
Så kom vännen och fotografen och joinade upp oss och fick in mig på två HELT andra spår.
Och hon och säljaren fick förklara både det ena och det andra för NOVISEN Österholm.
Vad gäller märken och FUNKTIONER då.
Jag fick lägga undan en kamera och skulle fundera på både kamerasorter, samma sorter, och OM jag verkligen SKA köpa...

Men igen...
Jag har i detta nu, nästan bestämt mg för HUR och vad jag ska köpa.
Alltså köper jag ;D
Jag ska nog unna mig som sambon tyckte.
Klockan 10.00 imorgon, står jag förmodligen utanför Expert och knackar på dörren.

Sen gick vi alla tre till Ringduvan och fikade, sonen tröttnade rätt fort på VUXENPRAT och fick pipa iväg till Lekstugan ett tag.
Vi vuxenpratade ett tag till.

Sen blev det språngmarsch hem, via Indiska och bokhandel.

För att jag skulle hem och kolla mina bud på Tradera...
Och när jag kom hem och fick på datorn så visade sig att det var imorgon jag skulle bevaka mina mönster.
Vafan...

Vi hade nämligen mer att handla.
Sonen föreslog att vi skulle cykla till Atterdags och handla mat.
Jag var YTTERST tveksam för jag har inte cyklat sen den 21 augusti när nacken brakade totalt och känseln försvann totalt i vä arm.
Men, sonen drog ut min cykel ur garaget och vi gick över och pumpade däcken...
And...

Of we went.
Jag cyklade och det gick HUR BRA SOM HELST!!!!!!!!!!!


Fy fan va skönt :D
Cykla är stort, friare för mig och NU kan jag göra det också.
Det blir bara bättre och bättre.

Så vi hann med Kattloppisen och Atterdags också.
Middag.
Och nu...
Vi sitter i soffan och ser på tv.
Jag återkommer lite senare, efter Solsidan :D
Sticka lugnt.

P.s.
Både sonen och sambon skrattade igår när dom såg "sig själva" i "Kyndig"-inlägget!
Igenkäningsfaktor HÖG för båda alltså ;D.s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0