Det gör så ont!!!!

Det gör så ont idag.

Sååååååååååååååååååååååååååååååååå ont!
Jag försöker biter ihop humörmässigt, men idag är det:
Jag vill GRÅTA, jag vill slå någon på käften, jag vill inte vara jag, för så ont gör det.

Jag var och handlade med morsan och det var nog dagens misstag.
Jag fick ondare än jag hade från början.
Men va fan gör man?
Matvarorna kommer tyvärr inte hem av sig själv.
Kunde ha bett sambon, men jag trodde att jag skulle fixa det.
Det gjorde jag inte.

Sonen har kommit hem och jag håller en GLÄTTIG, "Jag är en glad och härlig mamma-attityd", men det är jag inte.
Jag hoppas verkligen att det är borta tills imorgon.
Imorgon ska jag till hudläkaren.
Det också ja, jag ser ju lite böldig ut, om jag säger så.
Jag är SÅ djävla LESS idag.

Men man kan ju inte vara glad jämt.
Väskan är snart klar, återkommer...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0