Kom igen!

Jag känner bara: KOM IGEN nu Österholm!!!!!!!!

Jag har tappat "The happy flow" och hamnat i "Jag har värk flow".
Jag vaknade imorse och "kände efter" och det var INTE BRA.
Direkt; Nä jag har lite ont...
Och så blev det värre.
Men jag försöker omgruppera mina hjärnceller och peppa mig själv.

"Jag är glad, jag har inte ont!"

Så åkte jag iväg och träffade hudläkaren, det gick finfint.
Vi gjorde upp en ny "hudplan" och jag fick ny medicin som faktiskt ska vara rosaceamedicin och inte så mycket antibiotika som jag äter nu.
Det är ju liksom inte så bra för immunförsvaret om jag skulle bli riktigt sjuk.

Jag ska gå och jobba klockan 12.
Planen är att promenera snart och få upp gnistan något, jobba och INTE KÄNNA EFTER, så kanske värken försvinner.
Det funkade ju i söndags så jag hoppas det funkar idag också.
Jag behöver annat att tänka på än ONT.
Återkommer.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0