Mellanspel...

Sjukgymnasten ringde tillbaka och hon hade inte tid förrens i början på JUNI!

Åhnej, inte bra!
Men hon sprang och kollade med en annan sjukgymnast så jag fick en tid den 12 MAJ hos en Anna istället.
Bra, men 12 maj är ju ganska långt bort ändå.
Hm, ja,ja, inte mycket att göra åt, nu har jag en tid iallafall.

Annars...
Jo, Leo-Fnuffis har fått knäckebröd, något han ÄLSKAR ;D



Sonen kom hem från skolan och hade gjort...


Ett hockeyspel i träslöjden!
Han har talang min lille prins, vare sig det gäller syslöjd eller träslöjd.
Superduktig, jag blir så stolt!

Själv...
Ja, jag är så SLITEN så jag skulle kunna...
Dö!
Att jag fått på mig jeans och vanliga kläder idag är fan ett mirakel.
Fast jag kände att jag behövde anstränga mig efter två dagar med värk och myskläder.

Men mascaran fick vara, jag är fortfarande så svullen och påsig från all gråt igår så det kändes ONÖDIGT att dra uppmärksamheten till ögonen ;D

Sonen har sin tjejkompis här och dom leker.
Dom skulle sticka över till henne en stund och se på deras kaninungarna nu, jag får nog gå efter och se så inget händer.
Återkommer.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0