Omarbetad!

Jag var inte riktigt nöjd med förra Sunnyboy...

Han har inte samma avlånga ansikte som jag, utan hjärtformat som sin far.
Nya och omarbetade Sunnyboy:



Nu är det sonen!!! 

Och jag känner att jag kommer ta min blogg till NYA HÖJDER ;D
Det blir en liten EXTRA KNORR med seriestripes.
Å jag har något att pyssla med.

Och jag är FORTFARANDE på gott humör trots värk.
Skönt liksom.

Jag har precis landat i soffan.
Jag och morsan har varit ute och gått i det fina vädret.
20 grader, blåst, men ljum blåst.
Jag hade vantar och TJOCK halsduk.
Varmt...
Vantarna åkte ner i jackan och halsduken av och på :(
Jag orkade inte bära den så mycket så det var lika bra att ha den på sig.

Vi gick Östergravar och neråt och till min moster, hjälpte henne med en grej.
Hem genom stan och jag gick in på Indiska...
Kom ut med:





Ja, den sista klänningen ser lite blaskig ut här på bilden som jag snodde från Indiska´s hemsida, men den är väldigt färgglad egentligen.
Och blommig.
Väldigt mycket Madde-klänning.
Bäst å passa på medans man känner sig lite glad ;D
Och när man har med sig morsan som BÄRHJÄLP.

Nu tar jag en fika.
Dags att fortsätta skapa.
Jag tror SAMBON står på tur...
Att bli CARTOONAD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0