Schampot?

Hemma och vänder.

Nu är jag på väg till jobbet och har precis tagit en dusch.
När jag gick in i duschen var jag relativt SLÄT i fejset, lite knobblar bara...
När jag kom ut...
Då har det blommat upp bölder, främst längs hårlinjen och käklinjen.
Och då slog det mig bara...
Schampot!

Kan det vara så enkelt att det är schampot som ger mig utslag?
Jag har bara sen några dagar tillbaka bytt till Clearasil från ÖB, för min hårbotten har varit kliig.
Och sen jag bytte hårschampo har jag haft utslag.
Det är inte första gången detta händer så jag byte tillbaka till MITT GAMLA och ser vad som händer i fejset.
För har man INTE bölder innan en dusch och sen HAR efter, då är det ju lite MYSKO.

Nu ska jag till jobbet, får skjuts av mamma för vi måste åka och fixa kuddar på Jysk som jag kan ha som stöd i soffan på jobbet.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0