South Park.

Sitter fortfarande och virkar...

Och gapskrattar HÖGT för mig själv.
Ser South Park.
I detta avsnitt har Stans pappa har precis "skaffat sig" testikelcancer för att få ut laglig marris från ett apotek.
Jag tror jag DÖR, det är så djävla kul så det är inte klokt.
Att han sen tar sig fram genom att STUDSA sig framåt PÅ PUNGEN är bara FÖR mycket.
Nu är kulorna så stora så att han inte kommer in i "marris-apoteket".
Jisses.
Sjuk humor.

Vad gäller väskan har jag kommit halvvägs ungefär.
Jag har dessutom fått ÄNNU en EGEN designidé.
Redan nedteckand på papper och ska göras så fort...
Jag hunnit med allt annat ;D

Ingen stress, ingen stress...


Men jag är så himla rädd att jag ska bli handikappad igen så jag måste hinna med så mycket jag kan.
Ja, faktiskt...
Jag är så djävla rädd att jag ska vakna upp imorgon och ha VÄRKEN från Helvetet igen, så jag måste jobba på.
Nu ska jag FORTSÄTTA och virka...
Och se Stand Up med Robin Williams.
Ses imorgon, då blir det...
Ingen aning :D
Sticka lugnt.

P.s. Jag har det bra som fan alltså, lycklig D.s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0