Lurar bakom örat...

Vi såg filmen igår...

Och jag blev lite besviken.
Som alltid när det är uppföjare på filmer och böcker så blir det same, same.
Upprepningar.
Så filmen bestod av KÄRLEKEN, kärleken till 2 killar, en STRID där två rivaliserande "gäng"(god-vampyrerna & indian-vargarna) på samma ort jobbar tillsammans emot ett yttre, farligt, farligt hot!
Ja, det var allt.
Sonen var lyrisk, jag tyckte god-vampyren Edward var snygg i vanlig ordning och sonen...
Han tyckte varg-indianen Jake var snyggast.
Sambon skrattade tre gånger.
The End!

När filmen var slut så dök jag isäng direkt.
Jag var skittrött.
Fast glad.
När man haft en sån där BRA dag, plus att man är så himla taggad för nya virkprojekt som ligger och lurar bakom örat...



Ja, DÅ är man/jag nöjd.

För övrigt har jag bara fått positiv feedback på kjolen!
(ja, nu blir det SKRYT igen ;)
Jag trodde faktiskt inte riktigt det, för jag tänkte att den kanske är lite för...
Gammeldags.
Retro är ju MODERNARE, men den känns lite gammeldags.
Men nej, jag har haft fel, det verkar som den är "lite rätt" nu.

Och den senaste i raden var min bästis, lilla Sunshines mamma.
Det är ju HON faktiskt som är min största supporter och som köper alla nya modeller jag gör.
Det är nog inte mycket hon missar typ
Igår visade jag henne kjolen när hon var här...
Och DEN trodde jag faktiskt INTE var hennes smak.
Men oj så fel jag hade DÄR då!
Hon blev superbegistrad.


Imorse kom jag upp här vid sju och sambon hade försovit sig!
Sonen var vaken, men hade sprungit på toa under natten och haft diarré enligt egen utsago.
Han verkade så matt i pälsen att jag godkände "sjukskrivning" från skolan.
Han fick en Imodium och började se om filmen från igår, nerbäddad och svag.
Två timmar senare...



Spelas det pingis mot väggen inne i rummet!
Jaha, det var en himla snabb återhämtning!!!!
Men ok, han får FÖSÖKA ta det lugnt idag och imorgon är det skola igen!

Själv...
Så ska jag hänga i soffan och virka på en halsduk en stund till.
Dricker THÉ för vi har det väldigt kallt här inne, UTE ser det dock ASKALLT ut.
Det blir till att klä sig djävligt varmt idag.
Ska se på Malou och sen vid lunchtid knatar jag iväg på p-möte.
Vi har långmöte idag.
Jobbigt för nacken kommer det att bli, annars har vi mötestid i 2 timmar med idag kan det bli upp till 4 timmar.
Det blir till att bita ihop, MEN jag tror vi kommer ha ett bra möte i övrigt.

Nu...
Brottas sonen med gosedjuren också.
Han verkar verkligen JÄTTEJÄTTESJUK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0