HM-katalogen, en bibel för oss klädfrälsta.

HM-katalogen, en bibel för oss klädfrälsta!

Nu har jag tittat igenom HM-katalogen och jag kom fram till att jag är TVUNGEN att ha ÅTTA PLAGG!
Med betoningen på TVUNGEN.
Ja faktiskt, tvungen.
Fy tusan vad mycket snyggt!
Men...
Eftersom jag är halvt fattig, och ska spara till en hund också, så har jag bestämt mig för att dom FYRA VIKTIGASTE plaggen ska jag köpa, sen fyra grejer till sonen, för han lär också behöva nytt.
Sen ska jag spara dom fyra "inte riktigt lika viktiga" men väl begärliga klädesplaggen till senare tillfälle.
Det...
Lät väl som en bra plan?
Kanske jag inte är SÅ sugen på dom där sista plaggen då...
Inte troligt, men vi kan ju låtsas det iallafall

Ja, och så har jag gjort mitt sista dagpass också.
Fick lite pepping av min arbetskompis imorse, när jag faktiskt har ågren över dygnsjobb.
Jag ojade mig och hon sa:
"Det blir en liten invänjningsperiod, men till sommaren har du vant dig!"
Jag kände mig LITE stärkt iallafall.
En liten klapp på axeln, ja, kanske att jag fixar det.
Nu ska jag och sambon se på film.
ACTIONFILM.
Not my cup of tea, men sonen vill se "Bonde söker fru" och jag pallar verkligen inte med det.
Sen finns det inget mer.
Så jag väljer slaktar-actionfilm.
Tro´t eller ej.

Jag lär nog återkomma hit ganska snabbt.
För kan jag inte virka, det jag har för ont för.
Och gillar jag inte filmen...
Ja, då blir det väl SPÅNBLOGGANDE.
Förresten, "Drottningmordet" var ju JÄTTEBRA och kommer bli väldigt spännande.
Enda ljusglimten att se fram emot framöver på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0